niedziela, 12 kwietnia 2015

#1

Tak wiec właśnie dzisiaj zaczynam pisanie mojego własnego bloga. Nie jestem w stanie powiedzieć ile to potrwa. Być może po miesiącu nie będę już miała czasu, czy ochoty, ale może być też tak, że z czasem blog stanie się częścią mnie i będę do niego wracać niezależnie od siebie samej. Mówiąc to , mogłam zniechęcić was do czytania moich postów, jednakże mam nadzieję, że od pisania, uzależnie się, a wy będziecie chętnie tu wracać.
Na początku wspomnę, że o pisaniu bloga niewiele wiem, jednak myślę, że jak większość z nas-blogerów, z czasem nabędę trochę doświadczenia w tej dziedzinie. 
Chciałabym aby ten internetowy dziennik był dla mnie pewną odskocznią, miejscem gdzie mogę przedstawić wam moje przemyślenia, opowiedzieć wspomnienia czy dodać posty na zupełnie nieznany mi jeszcze temat. Myślę też, że raz na jakiś czas będą pojawiać się posty dotyczące mody i urody. Ponieważ od pewnego czasu interesuję się modą, chciałabym czasem, podzielić się tym z wami. 
Powiem jeszcze,że jestem pewna, że pojawi się tu bardzo dużo zdjęć, zarówno moich jak i tych zaczerpniętych z internetu. Ponieważ to także jest moją nierozwiniętą jeszcze pasją. 
Dobrze, także już uchyliłam wam rąbek tajemnicy jaka jestem, a resztę dowiecie się o mnie czytając moje wpisy..pewnie każda/każdy z was będzie miał o mnie troszkę inne zdanie, jednak mam nadzieje,  że u wszystkich będzie ono pozytywne i polubicie mnie i to co będę, po części dla was, robić.    See you ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. :)