piątek, 8 maja 2015

#2

Pewnie każdy z was bardzo cieszył się z nadchodzącego weekendu majowego. Mimo że nie trwa on dużo dłużej niż zwykły weekend, (niestety mamy tylko 1 dzień więcej) sprawia nam wielką radość. Ja w tym roku miałam to szczęście, że jako uczennica 1 liceum, moje wolne przesunęło się aż do środy, a znowu to sprawiło, że wraz z rodzicami postanowiliśmy, na ten czas wybrać się w góry.
Te kilka dni pełne było wycieczek rowerowych, spacerów, podziwiania krajobrazów oraz zwiedzania pobliskich miejscowości. Oczywiście wyjazd w góry = zwiedzanie Krakowa. Jest to miasto do którego zawsze chętnie wracam i wciąż zakochuje się w nim na nowo. Sukiennice,  Kościół Mariacki, Wawel to nie wszystkie ze znajdujących się tam zabytków. Jestem pewna, że niemal każdy z was był już w Krakowie chociaż raz i na pewno nie jeden, tak jak ja, zakochał się w tym mieście.







Niestety zdjęć nie mam za wiele, ale mam nadzieję, że każdy z was widział Kraków na własne oczy. ;)
Do następnego. ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. :)